Izrakstījusies pildspalva.

Jau kādu laiciņu, atverot kādu no iesākto rakstu darbu dokumentiem, domās pilnīgs tukšums. Ir neizsakāma vēlme rakstīt, bet nav īsti saprašanas par to, KO rakstīt. Kaut kur galvā cītīgi rūc zobrati, ieslēdzies kaut kāds mehānisms. Sācies līdzīgi kā Elīnai un Elīzai – jūti uztraukumu, bet tā īsti neapjēdz, par ko uztraucies. Kaut kur zemapziņā aktīvi noris kaut kādi pārdomu procesi, tiek analizēta kaut kāda dziļa iekšēja sāpe, bet mana debīlā zemapziņa nelaiž mani klāt, neļauj redzēt, kas man pašai īsti sāp. Kaut kas manī saplīsis. Nevaru vairs tā kā agrāk – piesēsties pie pildspalvas un papīra un ar vārdiem, viegliem tintes vilcieniem atšķetināt domas. Paliek jau drusku bail. Nekad nav bijis tā, ka nevar parakstīt vispār.

Grūti nošķirt, vai pietrūkst sarunu vai arī tas, ar kuru runāties. Prasās pēc kārtīgas sarunas par domām, dzīvi un nākotni. Bez jebkādiem nosodījumiem. Vienu vienīgu reizīti bez kāda slepena nosodoša skatiena katru reizi, kad pasaku kaut ko ne tā, jo citiem redz liekas, ka iebraucu vecajās sliedēs. Paliek jau grūti nepārtraukti fiksēt katru teikumu, ko pasaku, turēt kādas domas cieši aiz zobiem, jo tā redz nav pareizi. Galva sāk palikt par piesmakušu istabu no visiem tiem vārdiem. Un es nesaprotu, man uz rokas sēž bezdelīga, cik tad ilgi var par mani tā turpināt  šaubīties? Bet es pati sevi nostādīju šādā situācijā, pieļaujot kļūdu, tādējādi, pašai negribot, panākot, ka tiek uzmanīts katrs mazais vārdiņš, ko pasaku.

Nav arī tā, ka man ir galīgi neizturami grūti. Es joprojām no rītiem pamostos, es spēju nenožēlot, ka pamostos. Nav tā, ka es justos pilnīgi un galīgi viena un nospiesta. Vienkārši brīžam tāda drusku piesieta. Šeit jau galvā skan pazīstamie Elīzas vārdi, kurus nācies no viņas dzirdēt kādus pāris gadus:”Saulīt, get a life.” Varu tikai pasmaidīt un cerēt, ka tas, ka pagaidām man ir darbs un kaut kādās augstskolās iesniegti dokumenti, jau skaitās.

Leave a Reply

