New perspective.

Pirmais vasaras mēnesis beidzies līdz ar Pīlādzi. Vēderā joprojām uztraukums kņudina, katru dienu nākot uz darbu, jo haha, una pirmo reizi strādā(man varbūt sanāk arī, laikam), joprojām nav nekāda kaut aptuvena plāna par to, kas notiks pēc gada, kur mācīšos, ko darīšu. Sasodīts, es pat tālāk par šo nedēļas nogali nevaru paskatīties, kur nu vēl – “pēc gada”. Bet tomēr kaut kāds prieks par sevi. Nē, nav miera, prieks un miers šoreiz nenes draudzīgi vienādības zīmi savā starpā. Bet, jā, es priecājos redzēt progresu sevī, savās domās. Man prieks zināt, ka pat, ja nav plānu, vismaz darbs būs mans iemesls no rīta piecelties, izčāpot no mājas un kaut ko darīt.Vienalga, ko. Galvenais ir, ka KAUT KAS tiek darīts, noris darbība, domas neatslīgst savā slinkumpeļķē, radot man galvā jaunas sazvērestības teorijas. Jā, mans bezmiegs gan atkal “pamodies”, bet es tieku galā. Laikam. Nu, vismaz šoreiz spēju piecelties un pateikt “Hei, Māri, man ir bezmiegs, ko man tagad darīt? Palīdzesi?” Es zinu, ka citiem par manu tā saucamo “progresu” pilnīgi dziļas ragaviņas, bet man tas ir vesels pierakstīšanas vērts sasniegums.

Bet kas mani priecē vēl jo vairāk – pateicoties darbam, es mācos izvirzīt savas prioritātes. Beidzot mazmazītiņiem solīšiem tuvojos izpratnei par to, ka jāmācās pieķerties darbam un mērķiem, nevis cilvēkiem un lietām. Jā, kaķēns kuņģī dažreiz paskrāpējas, bet vispār jau var iztikt, jo laika man tik un tā ir mazāk. Bezmiegs gan “nedomāšanu” apgrūtina, un tad tu vari kā idiote svaidīties un grozīties pa gultu, saviņķelējot palagus un segas kā gigantiska human-veļasmašīna. Vai arī var palasīt grāmatu, vispār jau smieklīgi, jo tagad lasu ar nosaukumu “Insomnia”, cool. Bet tā jau ir, ka cilvēks risināt māk citu problēmas. Savējās mēs mākam tikai žēlot.

Jā, ir tā patīkami apzinaties, ka sāc ticēt tam naivajam “Būs labi, ar laiku būs labi”.

Leave a Reply

