Dedzināsim pienenes.

Grūti pateikt, vai priecājos par vasaras tuvošanos vai nē. Gribu atpūtu no visa. Gribu atelpu. Gribu darīt kaut ko savu. Bet es vēl neesmu gatava pastāvīgām parmaiņām. Nemāku dzīvot bez drošības tīkla. Grūti aprast ar domu, ka kārtējo reizi pēc trīs mēnešu atpūtas nevarēšu atgriezties vieglajā vidusskolas dzīvē. Jūtu, kā ar katru lēmumu es vienalga cenšos turēties pie maza bērna dzīves bez sarežģījumiem. Nepārtraukti es cenšos turēties pie pagātnes, jo tā ir viegli. Es dzīvoju kaut kādā pieradumu pasaulē. Man ir pārāk ļoti bail no nezināmā. Ja vien es varētu izlīst no savas mazās galvas un darīt kaut ko ārpus savas drošības zonas. Es nesasniegšu kaut ko jaunu, ja nedarīšu neko jaunu.

Leave a Reply

